środa, 8 kwietnia 2015

Naleśniki ze szpinakiem i fetą

Cześć :)
Tym razem naleśniki ze szpinakiem i fetą. Bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu.
Co potrzebujemy?

Składniki na ciasto:
- 3/4 szklanki mąki kukurydzianej (może być żytnia albo orkiszowa)
- szklanka mleka 1.5%
- 2 średnie jajka

- szczypta soli

Składniki na farsz:
- 220g mrożonego szpinaku
- 100g sera typu: feta
- łyżeczka prawdziwego masła
- sól, pieprz, szczypta vegety

Wykonanie:
Składniki na ciasto miksujemy na gładką masę. Smażymy naleśniki na oliwie z oliwek.
Jeśli posiadacie patelnię teflonową, można smażyć bez oliwy.

Na patelni roztapiamy łyżeczkę masła. Wrzucamy zamrożony szpinak i smażymy
aż do momentu "wytopienia się" wody :) W tym czasie kroimy fetę na drobną kostkę i
wrzucamy do podgrzanego szpinaku.  Doprawiamy przyprawami do smaku.
Następnie nakładamy farsz do naleśników i całość możemy jeszcze podpiec na patelni z obu stron.

Ja podałam jeszcze z pomidorem malinowym :)
Niestety(stety) naleśniki są tak zapychające, że zdołałam zjeść tylko jednego z nich :)
a byłam taaaaaka głodna :)

Róbcie, pieczcie i próbujcie ! :)
Smacznego! :)



z podanych składników wychodzi ok 4-5 naleśników :)

Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na -> (klik) www.ask.fm/szarpienerwy
oraz zapraszam na mojego instagrama -> (klik) www.instagram.com/monika.jaskula

3 komentarze:

  1. Wolę naleśniki na slodko, niż wytrawne :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wyglądaa bardzooo apetycznie! :)) Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje !! bardzo mi miło ! :)

    OdpowiedzUsuń