piątek, 20 marca 2015

Chlebek Bananowy


                                                                            Cześć! :)


Wrzucam Wam coś NA SŁODKO :)
A mianowicie Chlebek Bananowy
Idealna propozycja na przekąskę, drugie śniadanie czy dodatek do popołudniowej kawy :)
Pyszny i przede wszystkim zdrowy wypiek!

z racji tego, że już jest ciemno, niestety zdjęcia kiepskiej jakości
wiem, mogłabym poczekać do jutra, ale nie wytrzymałam :D
Mam nadzieję, że spróbujecie tego pysznego ciacha! :)

Składniki: 
- 3 dojrzałe banany
- 1/3 szklanki oleju kokosowego
- 1 jajko
- 1 łyżeczka cukru wanilinowego
- 1 łyżka cukru trzcinowego
- 1,5 szklanki mąki żytniej (u mnie typ 720)
- szczypta soli
- pół łyżeczki sody oczyszczonej

Wykonanie:
Banany dobrze rozgnieść widelcem. wymieszać z olejem, jajkiem i cukrem
wanilinowym oraz trzcinowym. Następnie dodać suche składniki - mąkę, sodę
i sól. Ciasto przelać do prostokątnej foremki.
Całość piecz przez ok 50 min w 180 stopniach.



Jeśli macie do Mnie jakieś pytania zapraszam na mojego ask'a :) - TUTAJ(kliknij) 

3 komentarze:

  1. czy jeśli nie dodam oleju kokosowego (nie mam i nie lubię smaku olejów) to też wyjdzie chlebek?

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że tak ;))) ale wtedy będzie już mniej dietetyczne, ale oczywiscie, ze wyjdzie i tez bedzie pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,nigdy nie robiła chlebka bananowego :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń