wtorek, 10 marca 2015

Jakie produkty wypadałoby mieć w kuchni będąc na diecie?

Dostałam prośbę, żeby napisać post o tym



JAKIE PRODUKTY WYPADAŁOBY MIEĆ W KUCHNI BĘDĄC NA DIECIE?

Nie ma nic w tym specjalnego. Pewnie większość z tych produktów macie.
Nieprawdą jest, że JEŚLI SIĘ JEST NA DIECIE TRZEBA WYDAWAĆ DUŻO PIENIĘDZY
B Z D U R A ...

Z produktami można kombinować na 1000 sposobów.
Szukajcie przepisów, łączcie produkty, eksperymentujcie i cieszcie się swoimi efektami!
Od czasu do czasu wrzucę fotkę moich produktów, sprawdzonych, ulubionych :)

Będzie mi bardzo miło jeśli komuś posłuży ten post :)



1. PRODUKTY ZBOŻOWE.

- pieczywo razowe, orkiszowe, żytnie, wieloziarniste
- mąka pełnoziarnista
- mąka z pełnego przemiału
- mąka orkiszowa
- chlebek chrupki
- wafle ryżowe
- płatki owsiane
- ryż brązowy
- wszelkiego rodzaju kaszy: kasza kuskus, kasza gryczana, kasza jaglana, kasza pęczak
- makaron ciemny



2. PRODUKTY MLECZNE, JAJKA, MLEKO

- jajka
- mleko najlepiej 1.5% , albo mleko roślinnego pochodzenia
- jogurty naturalne
- ser feta
- maślanki naturalne
- kefiry naturalne
- sery białe (najlepiej półtłuste)




3. OWOCE
- jabłka
- banany
- winogrona
- awokado
- gruszki
- cytryny
- truskawki
- maliny
- borówki
- pomarańcze
- mandarynki
NAJPROŚCIEJ MÓWIĄC: WSZYSTKIE OWOCE! :)



4. WARZYWA- sałata lodowa
- sałata rzymska
- brokuły
- kalafior
- szczypiorek
- cebula
- mieszanki sałat
- kiełki
- ogórek zielony
- pomidory
- rukola
-jarmuż
- ciecierzyca
- fasola czerwona w puszce
- roszponka
- groszek zielony i kukurydza
- pomidory w puszce
- cukinia
- pietruszka
- przyprawy (bazylia, oregano)



5.RYBY I MIĘSO
- łosoś
- łosoś wędzony
- tuńczyk
- dorsz
- filet z mintaja
- makrela wędzona
- filety z kurczaka
- filety z indyka
- mięso mielone z indyka



6. PRZYPRAWY- bazylia
- oregano
- przyprawa do gyrosa
- sól, pieprz
- ziele angielskie
-majeranek
- zioła prowansalskie
- przyprawa curry
- papryka słodka
- papryka ostra
-czosnek granulowany



7. OWOCE SUSZONE, ZIARNA
- słonecznik łuskany
- migdały (w różnej postaci)
- nasiona Chia
- rodzynki
- mieszanki studenckie
- suszona żurawina
- suszone śliwki
- wiórki kokosowe
- orzechy arachidowe
- orzechy włoskie
- jagody goji
- różnego rodzaju musli



8. INNE, POZOSTAŁE PRODUKTY- olej kokosowy i oliwa z oliwek (najzdrowsze oleje!)
- miód (naturalny z własnej pasieki najlepszy i najzdrowszy)
- masło orzechowe
- cukier trzcinowy
- woda mineralna niegazowana!!!



I KONIEC! :) Zapewne zapomniałam o jakiś produktach ale myślę,
że najważniejsze produkty wypisałam. Mam nadzieję, że choć w małym stopniu skorzystacie
z "moich wypocin" jak już wcześniej wspomniałam byłoby mi bardzo miło :))


Jeśli macie do Mnie jakieś pytania zapraszam tutaj: ASK.FM (KLIK)
oraz na instagrama, gdzie często też dodaję zdjęcia: INSTAGRAM (klik) 

9 komentarzy:

  1. O nieeeee Monia zablokowałaś aska :( :( Ale smutno! :( /M.

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz na fb jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę wiedzieć dlaczego usunęłas aska? Przez te pytania głupie? Chcialabym pisac bo naprawde mi to pomaga, ale mowiłas, ze to Twój prywatny fb, wiec jesli moge to bede pisac ale jesli nie bedziesz chciala to oczywiscie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam ;p /M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dostałam żadnej wiadomości.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobacz w folderze "inne" nie mam Cie w znajomych dlatego nie masz w odbiorczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość tych produktów mam w swojej kuchni :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bzdura!!! To są produkty fit? Dietetyczne? A przeczytałaś chociaż skład tych produktów? Większość z nich zawiera syrop glukozowo-fruktozowy, glutaminian sodu i jeszcze pełno innej chemii! Jak możesz wypisywać takie bzdury!!! Jak chcesz na poważnie zajmować się zdrowym jedzeniem to najpierw zainteresuj się składem swoich składników, jak zostały wyprodukowane i skąd pochodzą, po polecanie tych produktów jak zdrowe jest jakimś nieporozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHAHAHAHA BO PADNĘ I NIE WSTANĘ.
    Wyjdź proszę Cię i nie wracaj. :)

    OdpowiedzUsuń