poniedziałek, 9 marca 2015

Migdałowe placuszki z kaszy jaglanej

Cześć ;)

Wrzucam Wam dzisiaj przepis na migdałowe placuszki z kaszy jaglanej.
Do tej pory kaszę jaglaną jadłam z kurczakiem, dzisiaj postanowiłam zrobić z nią coś

w słodkiej wersji. Idealnie nadają się na śniadanie albo na drugie śniadanie.
Są bardzo syte i zostają w brzuszkach na baardzo długo :)

Kasza jaglana idealnie oczyszcza organizm. Jest bogata w wapń, fosfor, żelazo.
Super działa na włosy, skórę i paznokcie :)
Pomaga również w usuwaniu toksyn z organizmu oraz przyspiesza metabolizm.

SAMO ZDROWIE! :)

Składniki na dwie porcje (około 6-7 placuszków)


- 1 woreczek kaszy jaglanej
- 4 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 średnie jajko
- pół łyżeczki sody oczyszczonej
- 2 łyżki otrębów pszennych
- 1 łyżka wiórków kokosowych
- 1 łyżka migdałów (posiekanych)
-kropla olejku migdałowego

Wykonanie:


Ugotowaną kaszę blendujemy z jogurtem, sodą, jajkiem, otrębami,
olejkiem migdałowym i wiórkami na
jednolitą masę.
Na suchej patelni prażymy migdały i przekładamy do miseczki.
Następnie pieczemy nasze placuszki. Nakładamy łyżką odpowiednie porcje
i pieczemy pod przykryciem z obu stron.
Na pierwszego placka kładziemy owoce (ja dodałam banana i śliwkę) przykrywamy kolejnym
i znowu nakładamy kolejną warstwę owoców. (jak na zdjęciu niżej)
Na koniec wszystko posypujemy uprażonymi  migdałami.




Poza tym jestem mega zaskoczona ilością wyświetleń na blogu!
Liczba rośnie i rośnie! :)
DZIĘKUJE :)



Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam tutaj: ASK.FM (klik)
oraz zapraszam na mojego instagrama : INSTAGRAM (klik) 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam takich placuszków:)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wiedzieć ile kalorii ma mniej więcej jeden taki placuszek? Wyglądają PRZEPYSZNIE, jutro funduję takie śniadanko sobie i mamuśce, mam nadzieję, że wyjdą mi równie piękne:)
    I jeszcze dwa pytanka: jajko dodajemy normalnie, nie ubijamy go, tak? i czy zamiast jogurtu naturalnego można użyć zsiadłego mleka, a zamiast otrębów płatków owsianych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie liczę kalorii ;) Nie mam pojęcia ile ma jeden placuszek ;)
    Zapewniam Cię, że wszystkie moje przepisy są w 100% fit! :)
    Tak,jajko dajemy w całości ;) a zamiast jogurtu nie polecam używać zsiadłego mleka bo straci kompletnie smak. możesz użyć maślanki naturalnej zamiast jogurtu :)
    A jeśli chcesz dodać płatki owsiane zamiast otrębów, to wczesniej namocz je w wodzie, zeby napeczniały ;)

    OdpowiedzUsuń