środa, 11 lutego 2015

Orzeźwiające koktajle


 Dostałam prośbę, żeby wrzucić przepis na jakieś koktajle.
Są tak banalne w przygotowaniu ale jeśli ma to komuś pomóc to proszę bardzo ;)
Wrzucam dwa przepisy.
Sprawdzają się idealnie na drugie śniadanie!


1 KOKTAJL




Składniki:

- garść mrożonych malin
- 1 banan
- 1 czubata łyżka migdałów
- 100ml mleka 1,5% (literatka)

Wszystkie składniki blendujemy i tadam! gotowe :)







2 KOKTAJL

Składniki:
- 1 banan
- 6 truskawek
- pół obranego jabłka
- 100ml mleka 1,5% (literatka)

Wszystkie składniki blendujemy do uzyskania jednolitej konsystencji.








w razie jakichkolwiek pytań zapraszam -> TUTAJ (kliknij)

2 komentarze:

  1. Lubię Twojego bloga :) Oprócz tego, że masz super pomysły na przepisy to, jeszcze robisz genialne zdjęcia :) Chciałam Ci to napisać na asku, ale trzeba sie tam zalogowac :( powiedz mi, czy byłas dzisiaj w Sycowie? bo chyba Cię widziałam, ale nie jestem pewna :) masz super figurę i motywujesz innych, może powinnaś napisać książkę o tym wszystkim? :D mam jeszcze jedno pytanie, gdzie kupiłas tą granatową torebke która mialas dzisiaj? :D o ile to byłas Ty :) Pozdrawiam Cię serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ask'a wcale nie trzeba się zalogować :) Wchodzisz na: http://ask.fm/szarpienerwy i tam w lukę gdzie jest napisane "zadaj mi pytanie" .. ZADAJESZ PYTANIE ;) po czym klikasz "zapytaj" ;) Wszystko jest anonimowo ;).
    Tak, byłam dzisiaj w Sycowie z babcią ;p I tak, miałam granatową torebkę ;o ;) Dostałam ją pod choinkę od rodziców ;)
    A co do Twojego pomysłu o... książce.. haha nie, to chyba nie dla Mnie ;)
    Poza tym, dziękuje za tak miłe słowa! jestem zaskoczona! ;))))))
    Pozdrawiam również ;)

    OdpowiedzUsuń