niedziela, 15 lutego 2015

Makaron szpinakowy z wędzonym łososiem

Czeeeeść! :)
Na początku muszę napisać, że jestem bardzo zdziwiona
ilością wejść na mojego bloga! Liczba rośnie i rośnie!
Myślałam, że już rzadko kto tutaj wchodzi... a tu proszę taka niespodzianka! ;)

A po drugie... 
Wpadła prośba na ask'u żebym dodała tutaj przepis na jedzonko, które wrzuciłam na instagrama. A mianowicie chodzi o makaron z wędzonym łososiem.
Przepis trafia tutaj zupełnie przypadkowo a co za tym idzie? Jakość zdjęcia - instagramowa ;)
Ale co jak co, przepis na obiadek jak się patrzy!

Składniki (dla jednej osoby)

- szklanka makaronu szpinakowego.
(ja znalazłam w Biedronce firmy Lubella)
- 3 plastry wędzonego łososia
- 3 kwiatuszki brokuła
- 1 ząbek czosnku
- garść roszponki
- łyżka oliwy z oliwek
- sól, pieprz

Wykonanie:
Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu.
W tym czasie gotujemy kwiatuszki brokuła z odrobiną soli(tak na pół twardo)
Następnie odcedzamy i blendujemy go z przeciśniętym przez praskę czosnkiem.
Dolewamy oliwę, odrobinę wody, żeby miało to konsystencję kremu - doprawiamy
i mieszamy z ugotowanym i odcedzonym makaronem.
Podajemy z pokrojonym w paski wędzonym łososiem oraz roszponką.
MNIAM!



Teraz z innej beczki.. ;)
Na ask'u padła również propozycja zrobienia na blogu posta
o temacie: ROOM TOUR.
Czyli tak jakby wszystko i nic o moim pokoju.
CO SĄDZICIE? :)





i tradycyjnie..
KTOŚ COŚ? JAKIEŚ PYTANIA?
POD POSTEM ALBO TUTAJ NA ASK'U! - KLIK.

1 komentarz:

  1. Hej, nudzisz się? :) Jeśli tak to zapraszam Cię na Czat GG, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz /join i będziesz już na czacie :)

    OdpowiedzUsuń