wtorek, 6 stycznia 2015

Bananowe ciasteczka owsiane

Dzisiaj zrobiłam je po raz pierwszy no i na pewno nie ostatni ;)
Wrzucam Wam przepis na ciasteczka, które są BEZ DODATKU MĄKI I CUKRU!
I uwierzcie, że o wiele lepsze (no i zdrowsze!) niż te chemiczne, kupowane w sklepie...

Składniki:
- 2 banany
- pół szklanki płatków owsianych
- pół szklanki otrębów
- łyżka rodzynek
- łyżka suszonej żurawiny
- łyżka orzechów (włoskich albo arachidowych)
- pół łyżeczki cynamonu

Wykonanie:

Banany dokładnie rozgniatamy widelcem, dodajemy resztę składników - wszystko mieszamy
i formujemy ciasteczka. Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez 20 minut.
Przed podaniem ostudzić ;) Ja na wierzchu posypałam migdałami ;)

Smacznego !!!! :)

Jeśli ktoś ma jakieś pytania do mnie - pisać tutaj! - KLIKNIJ TU








7 komentarzy:

  1. Świetne! Czekam na więcej takich przepisów ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakieś pomysły na kolacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje pytania kierujcie tylko na : www.ask.fm/szarpienerwy !!! :)
    tylko tam odpowiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga! :D będę zaglądać :))

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kalorii średnio mają twoje dania ? Fajnie by było gdybyś pomyślała o umieszczeniu ich chyba że to nie ma znaczenia i ważne są tylko proporcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie liczę kalorii i nie mają one dla Mnie znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile wyszło Ci ciastek? :)

    OdpowiedzUsuń