piątek, 25 września 2015

Zmiany, a jakie?

Witajcie ;)


Postanowiłam, że pomimo przepisów kulinarnych od czasu do czasu
będą pojawiały się tutaj wątki o zupełnie innej tematyce.
Wkrótce pojawi się pierwszy post..

A tymczasem wstawiam przepis na.. obiad w 10 minut.

RAZOWY MAKARON Z KURCZAKIEM I WARZYWAMI.

Składniki: (porcja dla jednej osoby)

- garść makaronu razowego penne (ja kupiłam w Lidlu za 2,19 - jest pycha!)
- pół fileta z kurczaka
- mieszanka do zupy jarzynowej
- pół cebuli
- przyprawa do gyrosa
- oliwa z oliwek

Wykonanie:
Makaron gotujemy wg opisu podanego na opakowaniu.

Fileta kroimy w drobną kostkę, doprawiamy przyprawą do gyrosa i smażymy na oliwie .

W tym czasie obieramy cebulę i kroimy ją w kostkę - dodajemy do usmażonego kurczaka. Garść mieszanki warzyw również wrzucamy na patelnię  i podsmażamy dodając dosłownie odrobinę wody - całość dusimy ok 10min.
Ugotowany makaron dodajemy na patelnię do naszego kurczaka i warzyw.
Całość smażymy jeszcze ok 4 minuty.

Smacznego!!!







Ja teraz zapraszam Was na mojego instagrama gdzie znajdziecie dużo zdjęć:
www.instagram.com/monika.jaskula 

oraz na mojego ask'a gdzie również możecie zadawać pytania:
www.ask.fm/szarpienerwy

aaaa i zapomniałabym o snapchacie, na którym także jestem
nick: szarpienerwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz